Перегляд існуючого запиту

Для перегляду поточного запиту чи інших запитів вам потрібно виконати наступне:

  1. Відкрити стартову сторінку Сервіс-деск натиснути “Переглянути існуючий запит”.
  2. Вказати в полі “Ідентифікатор запиту” номер вашого запиту (для прикладу він виглядати ось так: MYN-JTW-4VWJ). Цей ідентифікатор надходить на вашу електронну пошту. 
  3. Вказати ваш емейл. 
  4. Натиснути “Переглянути запит”.
  5. Після натискання “Переглянути запит” відобразиться історія вашого запиту.

Якщо ви загубили ваш ідентифікатор запиту, ви можете натиснути “Забули ідентифікатор відстеження?”. У новому вікні ви вказуєте ваш емел та вибираєте один з варіантів: “Надсилайте мені лише відкриті запити” або “Надсилайте мені всі мої запити”.

На ваш емейл надійде лист з номерами запитів та прямі посилання на ваші запити.

Деталі статті

Ідентифікатор статті:
3
Категорія:
Рейтинг :

Пов'язані статті