Перегляд існуючого запиту
Для перегляду поточного запиту чи інших запитів вам потрібно виконати наступне:
- Відкрити стартову сторінку Сервіс-деск натиснути “Переглянути існуючий запит”.
- Вказати в полі “Ідентифікатор запиту” номер вашого запиту (для прикладу він виглядати ось так: MYN-JTW-4VWJ). Цей ідентифікатор надходить на вашу електронну пошту.
- Вказати ваш емейл.
- Натиснути “Переглянути запит”.
- Після натискання “Переглянути запит” відобразиться історія вашого запиту.
Якщо ви загубили ваш ідентифікатор запиту, ви можете натиснути “Забули ідентифікатор відстеження?”. У новому вікні ви вказуєте ваш емел та вибираєте один з варіантів: “Надсилайте мені лише відкриті запити” або “Надсилайте мені всі мої запити”.
На ваш емейл надійде лист з номерами запитів та прямі посилання на ваші запити.