Створення запиту на підтримку
Для створення запиту потрібно перейти за посиланням та натиснути “Надіслати запит”. Після відкриття вибрати відповідну категорію (детальний опис категорій див. у Додаток 1).
Після вибору категорії буде доступна форма для заповнення обов'язкових полів:
Ім'я - вказати прізвище та ім'я.
Ел. адреса - вказати ваш емейл.
Тема - вказати тему вашого запиту. Тема має відображати суть звернення
Повідомлення - детально описати проблему, з якою звертаєтеся до підтримки. Чим якісніше буде описано проблему, тим скоріше ваш запит буде опрацьовано.
Вкладення - поле доступне для будь-якого файлу, який деталізує опис проблеми (наприклад, скріншот екрану з помилкою, файл з інформацією для перевірки, тощо). Поле має обмеження щодо розміру файлу, який не повинен перевищувати 2 Мб.
Після заповнення необхідно натиснути “Надіслати запит”. На ваш емейл ви отримаєте лист, в якому буде інформація про присвоєний ідентифікатор відстеження вашого запиту та посилання на ваш запит.
В подальшому відповіді за створеним запитом ви будете отримувати емейли з посиланням. У кожному листі буде чітка інструкція, що потрібно зробити для перегляду відповіді за вашим запитом.
Додаток 1
Назва категорії |
Опис запитів для категорії |
МАРШРУТНІ ЛИСТИ (заявки, заявки для перевізника, роутинг, звітність |
Запити, пов'язані з процесом управління виїздами. До питань цієї категорії відносяться:
|
Трекер GPS Skyriver |
Всі питання, що пов'язані з роботою трекера, які є на автомобілях, як Фонду, так і тих, які в оренді (аутсорсинг). |
MTR |
До питань цієї категорії відносяться:
|
Обліковий запис Codejig (доступ до системи, логін, пароль, ролі) |
Отримання доступу до системи, відновлення паролю, отримання ролі (доступ до додаткового функціоналу системи). |
Матеріально-технічні засоби (МТЗ) |
Проблеми, пов'язані з основними засобами, МТЗ |
IDP CRM - Населений пункт |
Запити на додавання нових населених пунктів до IDP CRM. Запит має містити наступну інформацію:
|
IDP CRM - відкриття/закриття доступу до системи |
Запит на відкриття доступу до IDP CRM має містити наступну інформацію про співробітника:
Для закриття доступу до IDP CRM необхідно надати такі дані про співробітника:
|
Обліковий запис GOOGLE (пошта) |
Проблеми в роботі електронної пошти та облікового запису в GOOGLE |