Створення запиту на підтримку

Для створення запиту потрібно перейти за посиланням та натиснути “Надіслати запит”. Після відкриття вибрати відповідну категорію (детальний опис категорій див. у Додаток 1).

Після вибору категорії буде доступна форма для заповнення обов'язкових полів:

Ім'я - вказати прізвище та ім'я.

Ел. адреса - вказати ваш емейл.

Тема - вказати тему вашого запиту. Тема має відображати суть звернення

Повідомлення - детально описати проблему, з якою звертаєтеся до підтримки. Чим якісніше буде описано проблему, тим скоріше ваш запит буде опрацьовано.

Вкладення - поле доступне для будь-якого файлу, який деталізує опис проблеми (наприклад, скріншот екрану з помилкою, файл з інформацією для перевірки, тощо). Поле має обмеження щодо розміру файлу, який не повинен перевищувати 2 Мб.

Після заповнення необхідно натиснути “Надіслати запит”. На ваш емейл ви отримаєте лист, в якому буде інформація про присвоєний ідентифікатор відстеження вашого запиту та посилання на ваш запит.

В подальшому відповіді за створеним запитом ви будете отримувати емейли з посиланням. У кожному листі буде чітка інструкція, що потрібно зробити для перегляду відповіді за вашим запитом.

Додаток 1

Назва категорії

Опис запитів для категорії

МАРШРУТНІ ЛИСТИ (заявки, заявки для перевізника, роутинг, звітність

Запити, пов'язані з процесом управління виїздами. До питань цієї категорії відносяться: 

  • створення, редагування, погодження, підтвердження заявок на поїздку, 
  • створення, редагування, погодження заявок для відмітки днів про відсутність поїздки (заявка водія), 
  • формування, редагування, вивантаження маршрутних листів, 
  • картка автомобіля (коректність даних, редагування), 
  • формування звітності за виїздами. 

Трекер GPS Skyriver

Всі питання, що пов'язані з роботою трекера, які є на автомобілях, як Фонду, так і тих, які в оренді (аутсорсинг).

MTR

До питань цієї категорії відносяться:

  • створення, редагування, затвердження звітів про робочий час
  • призначення завдань для посади (звернення має містити ПІБ працівника, підрозділ, посаду, назва завдань українською та англійською мовами)

Обліковий запис Codejig (доступ до системи, логін, пароль, ролі)

Отримання доступу до системи, відновлення  паролю, отримання ролі (доступ до додаткового функціоналу системи).

Матеріально-технічні засоби (МТЗ)

Проблеми, пов'язані з основними засобами, МТЗ

IDP CRM - Населений пункт

Запити на додавання нових населених пунктів до IDP CRM. Запит має містити наступну інформацію:

  • область
  • район
  • територіальна громада
  • населений пункт

IDP CRM - відкриття/закриття доступу до системи

Запит на відкриття доступу до IDP CRM має містити наступну інформацію про співробітника:

  • прізвище та ім'я українською мовою
  • посаду 
  • місто, в якому він працює
  • корпоративну електронну адресу співробітника
  • проєкт, в якому він працює.

Для закриття доступу до IDP CRM необхідно надати такі дані про співробітника:

 

  • прізвище та ім'я українською мовою
  • корпоративну електронну адресу співробітника
  • з якої дати має бути закрити доступ.
Обліковий запис GOOGLE (пошта)

Проблеми в роботі електронної пошти та облікового запису в GOOGLE

 

Деталі статті

Ідентифікатор статті:
2
Категорія:
Рейтинг :

Пов'язані статті